3 blev 5

Vart på ultraljud idag.
Spännande men kom ut därifrån chockade både jag & Jörgen.

Det visade sig vara 2 stycken bäbisar inne i magen.
Så nu blir det en total omställning för oss 3 här hemma.

När det är fler än ett foster så vill de kolla kön på dem.
Det visade sig vara 2 stycken pojkar.

De försökte kolla om det var enäggs tvillingar eller tvåäggs.
Men de lyckades inte komma fram till nå svar där.
Så det svaret får jag vänta med som det verkar tills de kommit ut.

Datumet på förlossning vart den 21 juli istället fär den 20:e.

Ja vad säger man.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Eli, våra icatvillingar :)

2010-02-23 @ 18:23:55
Postat av: Emma

Får jag blogga om det nu när du har gjort det? :O

2010-02-23 @ 20:20:33
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad blir det för namn som passar med Natalie å Nicki då? =)

2010-02-23 @ 20:21:49
Postat av: Ellie

Ja det går bra nu Emma :)

Jörgen vill Ozzy.... men jag vet inte om jag går med på det....

2010-02-23 @ 20:28:29
Postat av: Angelica

Neo är bättre =) måste ju vara ett N till ;)

2010-02-25 @ 22:33:09
URL: http://einebrant.blogg.se/tk
Postat av: Angelica

Berättade för min mammakompisar idag att du ska ha tvillingar och att arbetsnamnen var Niki och Ozzy, å gissa om jag blev förvånad när de båda sa att "ja Ozzy är jättefint det har jag hört fler som heter, men niki på en kille?" haha, jag som är helt för Niki men håller med dig om att Ozzy är sådär =P

Men nu har jag iaf skvallrat vad de sa, vad du nu ska göra med den infon fniss

2010-02-27 @ 01:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0