Ul

Då har jag varit på ytterligare ett ultraljud.
Denna gång gick det betydligt bättre.
Inga svimningsatacker!
Låg på sidan hela tiden.

Linda var med mig som sällskap :)
Tack så mycket!

Ialla fall så var allt bra med dem.
Växer så det knakar och var normalstora sa läkaren.
Sen vet jag inte om hon mena som en bebis eller som tvillingbebisar.

Livmordertappen var bra också, skönt!

Nu vart jag heltidssjukskriven :)

Kan jag kanske äntligen ta itu med livet här hemma.
Jag har inte orkat med både jobb och hemmet de sista veckorna.
Så nu finns det en del att göra.

Städning, planering kanske....
Tvättning av sängkläder till de små.
Lite bak inför allt fikafrämmande som komma skall...
Hi Hi

Finns säkert en del till jag behöver göra men inte i mina tankar just nu.

Ska försöka komma ut på en promenad om dagen också, kan ju behövas.

Min svärmor har vart ute och gått med mig idag :)
Var skönt men orkar inte gå så långt, magen spänner som f_n när jag går.

Hej då!!!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

så lite så.. Stand in pappan finns alltid här :o)

2010-04-16 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0