Tjo ho!

Dagen började med en promenad till skolan med Nattis.
Fy bubblan för uppförsbacken i som går genom skogen till skolan.
Den var skit jobbig (har inte gått där sen jag vart gravid) men upp kom jag till slut.
Men väl framme i skolan fick jag lov att sitta ett tag och vila mig innan jag orkade traska hem igen.

Sedan for jag upp till Hansjö för att hälsa på hemma hos Johanna B där även min arbetskollega Veronica var.
Johanna har en dotter på 3 år (tror jag hon är), sen en som är 1 år.
Veronica har en dotter på 1 år.

Kul att få prata lite med småbarnsmammor och se hur de små beter sig.
Usch tänkte jag en sväng när de satt där båda två och skulle äta.
Då var det ju två mammor som matade en var, jag är en mamma som ska mata 2 stycken.
Men det fixar jag väl lätt :)
Vi kvinnor kan ju göra fler saker samtidigt ;)

Jo förresten så hade Johanna en stol som hon skulle sälja, en sån där som man sätter fast i bordet.
Så den köpte jag utav henne för en billig slant, knappt använd.
Passa perfekt eftersom jag har en stol hos mamma och en hos svärmor sen kan jag ha denna att ta med överallt.

Nu väntar jag på att Nattis ska hämtas på fritids och vi ska fara ner till "frissan" där Nattis ska klippa sig, min tur imorgon.

Har försökt att vila lite men det ringer hela tiden.
Först branmorskan som ringde om nån träff på onsdag med f-kassan sen ringde en tjej från f-kassan.
Det vart ett givande samtal för en gångs skull med f-kassan.
Hon höll på att gå igenom mina 2 första sjukskrivningar och hade lite frågor.
Samtalet slutade med att hon sa att hon beviljade de 2 det sista hade hon inte fått in ännu.

Gud så skönt det kändes när hon sa att hon beviljade det :)

En liten sten ramla ner från mitt bröst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0