MVC

Idag har jag varit till min barnmorska.
Börja med att lämna provet på mitt morgonurin som jag ska lämna varje gång.
Det visade sig att det låg på +1 i äggvita, ska ligga på 0.
Men det var visst inge farligt, kan ligga på det ibland beroende på vissa saker.
Sen får det ligga på +3 och det gör inget.
Men hon skulle skicka in det på nån odling ändå för att kolla mig.

Äggvita har nå med samband av havandeskapsförgiftinig. Men då ska man även svullna och ha högt blodtryck i samband med det.
Och mitt blodtryck håller sig lågt fortfarande :)
Det gillar jag!
Det brukar ju bli lite högt när man är gravid men inte åt mig än så länge i alla fall :)

Sedan mätte hon magen och idag vart det en liten uppstickare på kurvan, kunde bero på hur de låg så nästa gång kanske den går ner lite igen. Känns skönt ialla fall att veta att de växer där innuti, så brist på näring kan det ju inte vara :O

Frågade henne om vikten på dem, de sa inget till mig på senaste ul hur mycket de vägde.
(Måste komma ihåg fråga om det nästa gång).
De vägde nästan 1 kg båda två, skiljde ca 60 gram på dem.
Större än jag trodde att de skulle vara...

Hur mycket jag väger ska vi ju inte prata om :O
Har gått upp alldeles för mycket i vikt tycker jag....
Mer än när jag fick Nattis redan!!!

Nog om detta, nu vet ni lite mer hur vi mår :D

Kram på ER!

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

är det enäggs eller tvåäggs? :)

2010-04-29 @ 09:25:35
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0