Lite händelser på jobbet idag

Idag på jobbet är det flera kunder som frågat mig om det är dags snart...
Nej, nej, nej fick man svara till varenda, tala om att det inte är dax förrän i juli.
Vissa orkade jag diskutera vidare med och tala om att det är två.

Orkar inte ta det med allihopa, upprepa samma saker hela tiden....

Men de lär väl ändå få reda på det förr eller senare så man kan hålla inne med lite ibland.

Senare mötte jag en stamkund i butiken, en lite äldre dam.
Gick förbi bara men hon hann med att klappa mig på magen.
Tur jag inte är en sån som inte har nå emot det.
Men visst kanske man inte ska göra så på en okänd människa som man inte känner.

Sen var det en annan stamkund som fick reda på att det var två igår tror jag.
Känner henne lite bättre och trodde hon visste om det.
Hon kom fram idag och sa:
-Nu ska jag hem och sticka en massa :)
Gud vad gullig hon är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0