Hemma!!!

Först....
Nej Angelica inte nå giftemål här inte.
Jörgens stuga kallas för "Kapellet".

Vi har haft en superhärlig helg uppe i skogen.
Kom upp på senare fredags eftermiddagen men ingen i stugan då.
De var och hälsade på några andra.
Men de kom till slut och medans jag satt och väntade så stoppa jag i mig lite pizza som jag hade med mig nere från byn.

Lördagen skulle vi ta oss till Myggsjön för fiske.
Men innan vi åkte så hände en lite olycka.
Nattis satt med en sån där lång tändare och vi gjorde nå så jag skulle krama om henne och då råkade hon vifta till med den så hon skalade av en skinnbit under mitt öga sen vart det ju ett litet slag. Så nu har jag en blåtira.
Jörgens reaktion vart....

NU KOMMER ALLA ATT VARA PÅ MIG!!!!

Mycket riktigt, när vi kom fram dit vi skulle så vart det:

JÄVLA HUSTRU MISSHANDLARE!!!!
HA HA HA!!!

Vart i allla fall fiske på en liten pöl vi en damm.
Alla vi som var där, ca 25 pers drog lite över 60 öringar.
Eller nästan alla, Jörgen vart utan :0

Gissa om han var sur????

Var hemma igen i stugan efter nio på kvällen och dagen har tillbringats omvartannat ute och i sängen.
Helt slut i kroppen, jag är van nuförtiden att vila emellanåt på dagarna.

Nästa helg blir det kanske en till tur ut på nån pöl eller sjö.

Kommentarer
Postat av: Ang

hihi ;)



Kul att höra att ni hade det mysigt!

2010-04-04 @ 21:21:13
URL: http://einebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0