Helg

Det är lördag, det är helg, barnen är lediga (Samuel bor här i helgen).
Jag gick upp halv åtta! Kunde sovit längre men sånt liv, har inte fått världens bästa sömn inatt :(
Kom upp och Samuel som är en morgontrött unge som kan sova hur länge som helst hade vaknat först idag!
Han vakna före klockan sex!

Usch, nu försöker jag piggna till vid datorn, funderar på att göra mig en kopp kaffe.
Kanske följa med svärmor och barn ner på marknaden, det är ju så härligt väder.
Men egentligen inget mer att se där nere, har sett allt.
Men kan vara roligt komma ut bland folk.

Har ingen som helst lust att göra något här hemma idag.
Jörgen är och jobbar sen ska han iväg och titta på hockeymatch hemma hos sin bror.
Vill inte göra nå då, vill att han hjälper till annars kommer jag att slita ut mig sen blir jag liggandes i morgon och orkar ingenting, inte röra mig heller...

Lite roligt nu på morgonen är att det är ett fasansfullt liv i magen, tror de båda håller på att ha gymnasikövningar.
Sparkas här och där sen är det någon som sparkar långt ner där fram sen känns det som om en sparkar mig i baken med, Ha Ha!

Roligt att känna att de lever i alla fall :)
Hade varit skönare om de kunde sova när jag ska sova med!

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Jaha var Samuel uppe så tidigt? herregud. haha :P

och marknaden är ju kanske roligare för barnen. jag har tröttnat för länge längesen.

kram på dig syster. och klappa magen från mig!!

2010-04-24 @ 09:38:20
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0