Fikafrämmande

Idag har jag haft besök på förmiddagen av Veronica & Agnes och sen Linda då som har infört en ny trend nu när jag är hemma jämt. Hon kommer varje onsdag morgon på fika :)
I like it :)

Agnes är så söt har gått över ett år sedan nu sen hon kom till denna värld.
Själv tycket jag att det känns som igår.

Kommer ihåg den dagen då jag & Linda skulle till Arlanda och svängde in på lasarettsparkeringen & hade sån tur så vi såg Jocke på parkeringen & de hade precis fått en liten dotter.

Längtar så tills mina småttingar får komma ut.
Tänk om 7 veckor har jag gått 35 veckor!

Då kan de komma när som helst!
Det är ju ganska nära om man tänker efter fast det känns inte som det :o

Kommentarer
Postat av: LiNdA

gillar också den trenden :o)

lilla Agnes ja.. shit vad tiden går fort

2010-04-28 @ 18:11:29
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Jag blir alldeles rörd när jag tänker på att du snart har bäbisar hemma igen. Jag vill vara hemma och vara med! Jag kommer nog säkert komma hem oftare sen när småttingarna kommit ut :) Jag kommer väl inte kunna hålla mig ^^ haha

2010-05-02 @ 08:08:05
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0