Barnvagn

I morse var mamma hem till mig för att hämta barnen, Samuel sovit här.
Nattis skulle vara hos mamma medans jag jobbade.

Frågade henne om hon hört nå om vagnen som jag ev skulle köpa, men det hade hon inte.
Hon sa!!!! KÖP en ny vet ja!

Vart ganska paff!

Men ialla fall slutade det med att hon ringde till min mormor & morfar och frågade hur mycket de var beredda på att läggga. 6000 kr var de med på ialla fall.

Så idag har jag vart till Mora med bästa LInda och beställt en knall blå Emmaljunga vagn :)

Känns riktigt roligt och skänt att veta att jag har en sen. Nu är det klart!
Tur jag var in nu för det kan ta upp till 8 veckor innan de får in den.

Sen ska jag så klart ha liftar till dem men de får jag stå för själv, kostar lite de med.

Nu fattas det bilbarnstolar... men det är så gott som klart det med :)
Hoppas ja :O


Kommentarer
Postat av: LiNdA

Den kommer vara skitsnygg :o)

2010-04-08 @ 21:38:09
Postat av: Ang

Den ena är klar, vi väntar bara på pris och att han som har den nu ska växa ur den ;)

2010-04-11 @ 12:09:43
Postat av: Ang

Men om du har fått ett bra erbjudande så är det bara att hoppa på det =D om det känns bra alltså, den stolen lär ju finnas några mil närmare oxå ;)

(kolla att den inte är äldre än fem år bara!)

2010-04-11 @ 22:47:11
URL: http://einebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0