Barnprylsförsäljning

Idag tog jag med mig Nattis upp till Skeer där de har barnprylsförsäljing den här helgen.
Tänkte jag skulle kunna hitta tag på nå fynd till tvillingarna.
Sen hade de också försäljning av cyklar som Nattis skulle få kolla om hon hittade något.

Kom dit strax efter 10 (de öppnade 10), gick först dit där de säljer cyklar men de skulle inte öppna förrän kl 11.
Så vi gick in i stället där de säljer kläder och annat roligt.
Men fy bubblan vad folk det var, trångt och jävligt.
Det hela slutade med att vi gick ut tomhänta efter 20 minuter.

Sen vart det bara att vänta på att klockan skulle bli 11.
När klockan var typ tjugo i ställde vi oss i kön in dit, var en bra idé efter ett tag var det jätte lång kö.

När de äntligen släppte in oss var det bara att föra blicken över alla cyklar och chansa på att just DEN var OK.
Vilken tur vi hade, det var just DEN som var bra och vi kom hem med.

Nattis är jätte nöjd och glad över sina nygamla cykel :)


Efter betalning var det bara att åka hem för där stod svärmor och André & väntade på oss.
Vi skulle följa med dem in till Mora en sväng, tänkte passa på att betala depositionsavgift på barnvagnen jag beställt.

Kom hem från Mora med lite från Dollarstore, matvaror från Ica-Maxi och en ny grill från ÖB.
Så idag har vi t.om invigt grillen :)

Vart superduper!!!!

Nu ska jag fara för att skjutsa mina svärföräldrar till 50 års fest!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0