Tjejträff

Då är jag hemkommen från en helhelg i Stockholm för tjejträff.
Vi skulle ha varit 8 st men tyvärr var det sjukdommar inblandande så vi vart bara 5.
Själv har jag varit flrkyld hela helgen och är än, men jag har pallat med hela helgens fullspäckade schema.

Lördagen börjades vid 10 tiden med femkamp, fast på slutet vart det 6 kamp då det vart en till gren.
Jag vann :)
Vart en liten flaska mousserande vin.







Han med en promenad mellan grenarna och lunch ner på Vallentuna centrum för lite in handling.

Efter femkampen så vart det rengöring av huden  o peeling.



Sen fick vi 20 minuter massage utav Kristin (bilden ovan).
Såååå skönt det var, men jag kan ju säga att jag hade behövt det bättre på natten när allt var över....

Sen vart det till att fixa middag innan vi skulle vara klara för bussavfärd kl tjugo i sju. Visste fortfarande inte då vad vi skulle i väg på men vi hade våra aningar.

När det var dags att fixa middagen tala våra kära vänner som anordnat allt ihop om för oss att det var vi som skulle laga middagen, förrätt och varmrätt med hjälp av det de hade ställt fram.

Så det vart ugnsvarma tomater med mozzarella på, brödbit, fikon och luftttorkad skinka till förrätt.

Till varmrätt vart det lax med ugnsstekta rotsaker och potatis serverat med vitvinssås.


Klara inte i tid efter maten så vart till att springa till bussen, och det var inte det roligaste i höga stövlar med klackar.

Väl framme dit vi skulle så hamnade vi på globen och Ladies Night.
Gud vad bra det var, hade inte förväntat mig att det skulle vara så bra som det var.






Jag, Kristin, Maria, Beppe & Åsa


Vilken lyckad helg, tack så mycket Maria & Kristin för en helt fantastisk helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0