Sjuk...

Började redan i fredags med snuvugt & hosta sen har det bara blivit värre.

Igår började jag sent och han sova lite efter jag lämnat Nattis, behövde det eftersom jag inte sovit så mycket på dan. Så trodde jag skulle orka med mina 6 timmar på jobbet. Gick bra tills det var ca 2 timmar kvar att jobba då var jag helt slut och huvudvärken kom krypandes.

Kom hem och då var det värre än värst, knappt så jag orkade titta på tv så kl 9 så la jag mig i sängen, och peppar, peppar så har jag inte hostat så mycket i natt så fått mig lite sömn.
Men det rinner i näsan och känner mig jätte seg. Orkar inte göra något alls.

I går på jobbet så ropade Linda på mig att det skulle vara "koll i butik", ropar så när vi ska hålla koll på nån vi misstänker snatta.

Höll koll och personen jag hade koll på fastnade vid våra DVD filmer och där ser jag hur denne stoppar på sig 2 DVD:n.

Betalar det person har i korg sen tar jag denne utanför dörrarna, kände mig lite obekväm då man ej vet hur de ska reagera. Som tur var hade Linda sagt till en annan kund att vänta kvar och hålla koll hur det går för mig så kände mig lite trygg i det hela.

Snattaren blåneka att denne hade tagit nå. Bad personen visa vad denne hade i fickan, visade upp höger ficka men vägrade visa upp den andra där jag visste personen hade stoppat på sig saker.
Men man kan ju inte tvinga sig på personen så talade om för personen att den inte var välkommen in nå mer på ICA.

Vet att personen i fråga har gjort samma sak på andra butiker.

Idioter det finns!!!!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

jo fick ju lov be kunden..

den visste ju ändå vad de handlade om, var även obekvämt för mig där jag sitter med kunder och du ute i mörkret. och jag ser ingenting!

2009-09-29 @ 16:47:25
Postat av: Anonym

Tur hon var där för det var verkligen obehagligt vem vet vad som kunde ha hänt :O

2009-09-29 @ 19:19:01
Postat av: Malin

Jag ropade tidigare att nån skulle kolla honom, men kollade nån? Näpp! Fan, va bra att ni tog honom, du är modigare än dom flesta :)

2009-09-29 @ 20:02:13
Postat av: Malin

Tidigare på dagen ska det stå :)

2009-09-29 @ 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0