Mmm.... Lite nere...

 Vart uppringd av läkare idag då jag tagit nya köldskötelprover....

Har varit hos en annan läkare också för prover på min yrsel och ibörjan hade jag förhöjt levervärde men det har gått ner som tur är.
Tog nå mer prov hos den sista för nån vecka sen men det vet jag inte än hur det gått.

Men i alla fall läkare som ringde idag sa att jag hade förhöjt PROLAKTIN värde.

http://www.karolinska.se/sv/Verksamheternas/Kliniker--enheter/HypofysCentrum/Om-hypofysen/Hypofyssjukdomar/Overproduktion-av-hypofyshormoner/PRL---Prolaktin---Prolaktinom/

Så googlade och hittade detta...Så nu sitter jag för mig själv och känner mig..... Ja ni förstår nog.....

Kommentarer
Postat av: LiNdA

kramar om

2009-09-10 @ 18:38:08
Postat av: Malin

Kramar i massor!

2009-09-10 @ 22:36:27
Postat av: ulle

Det lät inte alls kul,hoppas dom fixar det till det bästa. Jag skickar oxå en STOR cyberkram till dig

2009-09-11 @ 21:09:14
URL: http://ihuvudetpaulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0