Hej!

Idag börjar jag inte jobba förrän kvart i 2 och Nattis skickade jag till skolan i morse.
Så har haft lite tid för mig själv och vad har jag gjort!
Suttit vid datorn, pratat i telefon med bästa Linda och suttit vid datorm,
druckit kaffe, suttit vid datorn, duschat, rört i svampen, plockat ihop gympakläder till Nattis tills i morgon, suttit vid datorn....

Ja en rolig förmiddag för mig själv :P

I morgon drar jag och Nathalié iväg till Emådalen där vi ska vara med på älgjakt :)
Ska bli spännande.
Har alltid trott det är tråkigt med jakt men nu får vi se om jag har rätt eller fel!

Hoppas jag har fel för det låter ju ändå lite spännande om det skulle dyka upp nån älg, bara det inte dyker upp nån björn för då tror jag det kommer i byxan :P

Jag ska börja med att sitta tillsammans med Jörgen på ett pass sen om det är så att vi vill vara kvar så ska jag följa med svärfar och gå med hunden, de säger det är mer spännande än att sitta på ett pass och frysa och elda.

Så uppdatering om jakten kommer senare i veckan och förhoppningsvis med bilder på en död älg :)


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

Ungefär som min dag.. fast ja rörde inte i någon svamp :o)

2009-09-14 @ 22:09:29
Postat av: LiNdA

Ungefär som min dag.. fast ja rörde inte i någon svamp :o)

hoppas att du får se lite djur nu då.

2009-09-14 @ 22:10:27
Postat av: kristina

va kul! väntar med spänning på bilder av en stor 12taggare

2009-09-17 @ 17:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0