Dagens göra...

Har lämnat Nattis på förskolan och själv är jag ledig :)
Det tog tid att lämna henne idag, ville inte släppa mig så fick följa med in och sätta mig i ringen i samlingen.
Efter ett tag kunde jag gå, vilken pers det ska vara ibland.

Nu ska jag fara till tandläkaren och gapa. Skönt att få bort lite tandsten, men jag tror jag får boka en ny tid tyvärr för ännu en till lagning. Dyrt, och fattig blir man :(

Efter tanläkarbesöket ska jag fara upp till Veronic och Agnes en sväng och hälsa på.
Sen blir det handling och hämta upp Nattis som sluta halv 2.

Hem och tvätta och laga dillkött som står på menyn idag.
Får se om jag orkar ta tag i lite mer saker här hemma.

Mina traderaauktioner går fint, de som är sålda är betalade från köpare och iväg skickade allihopa utom ett.
Har skickat en påminnelse, så får se om man får nån respons. Vet inte vad jag ska göra annars.
Får väl lägga ut igen och hoppas jag får nån ny, men bäst att vänta ett tag till.

Ha en himla bra dag allehopa, det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0