Dagarna som gått

Lite uppdatering från veckan....

Här om dagen for jag & Nattis ner till Anette & hälsade på för att se den nytillkomne familjemedlemen :)

SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖT



Kommer antaglingen heta Elvira men sist jag hörde så var det inte 100 % säkert, men kanske till 99 %.

Igår var jag och mamma ut igen för svampplockning, hittade inte lite utan MYCKET!
När vi gick mot bilen var jag så trött på svamp så jag blundade och gick över dem.

Min ranson gav jag till mormor och morfar, jag fick svamp utav svärmor som jag tog reda på istället.
Så idag har jag tillbringat ca 4 timmar till att rensa svamp.
Nu får det räcka ett tag innan jag åker ut igen, är så less på att rensa.

Under dagen har jag och Nattis hunnit med lite annat också.
Vi var ner på skoaffären och köpte nya gympaskor till Nathalié. Vart med knytning och hon som inte kunde knyta. Men det har hon lärt sig idag, tog bara att jag visade henne en gång sen kunde hon det, duktig hon är.

Senare for vi ner till mina syskon och Emma klippte Nattis och fixade till en snygg frisyr på henne.


Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att det blev så ojämnt :(

2009-09-13 @ 20:53:56
URL: http://emma_vestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0