Ja Ja

Beställde för ett tag sen, eller jag tycker det är ganske länge sen men nu har det i alla fall kommit.
Mitt nya trådlösa bredband med digital tv.

Idag lyckades jag få till bredbandet till dator så det fungerar perfekt, nöjd än så länge :)

Men sen var det det där med tv, det fungerar inte :(
Kommer inte att göra det förrän på torsdag så då fixar vi till det förhoppningsvis!

Sen om det fungerar som det ska så ska jag beställa till lite flera kanaler eftersom det ingår bara ett fåtal och min kära sambo vill ha lite mer kanaler som inkluderar HOCKEY!

Hade ju inte jag behövt men han får vara med och pröjsa.
Just nu har han en boxer med canal + men det får han avbesälla nu, dumt att stå och betala för 2 såna också, räcker väl att vi betalar just nu för 2 boenden...

Han får inte tummen ur..... och ringa mäklare... SUCK!!!

Hade jag brytt mig eller fått bry mig hade jag gjort det för längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0