Fortsättning...

Vart väckt fem över 9 i morse då rörmokare skulle komma & kolla på nåt läckande rör uppe hos Jörgen.
Bara att pallra sig upp det, stoppa i sig frukost & fara. Kom inte hem förrän nyss.

Har varit packning, flyttning, rensning & eldning för hela slanten idag igen.

Har börjat gå igen mina barnkläder, tänkte jag skulle sälja men jag orkar inte så idag har Anette varit och tagit lite kläder. Hon ville inte ta så mycket bara det hon hade använding för nu då även hon håller på med flytt.

Så ska fråga Vernica också om hon vill kolla igenom om det är nå hon vill ha.

Var iväg efter allt det för att hämta ut saker jag beställt från telia till mitt internet & tv.
Så nu är allt trådlöst och det fungerar :O

Nu blir det vila & Idol om ett par timmar sen jobb i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0