Dagen...

Idag har jag vart hos min syster Hillevi och hjälpt henne att få ihop en byrå.
Hon hade börjat men hade gjort fel, tur jag kom så det var riktigt!

Sen vart det besök till Veronica & Agnes, vad de små växer.
Hon ska börja jobba igen 1 dag i veckan om 3 veckor, tyvärr blir det inte samtidigt som jag jobbar :(

Sedan vart det en snabb visit till Marina för att hämta lite saker från loppisen & pengar fick jag med för saker jag sålt, aldrig fel med lite klirr i kassan :)

Handlat och hem och koka ägg för på dagens matsedel vart det tonfisktårta, mumma!

Har fått brev idag om tid till Gyn för mitt proliaktin värde.
Så ska dit den 6:e november på koll, stod inte vad som ska göras, hoppas det blir bra nu bara och jag får svar på allt man tror man har.... Bra eller dåligt?!

Nu är det tvättning på schemat och äta mat så småningom, tänkte vänta till Jörgen kommer hem från älgpasset, få se om man orkar och inte hungrar ihjäl innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0