Julkänslan & snön! Vart har det tagit vägen?

Gud vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden.
Men här kommer lite...


Jörgens hus är ute till försäljning och idag ska det visst vara visning.
Hoppas, hoppas det blir många som kommer.
Och att det går snabbt undan, skulle vara så himla skönt att vara av med huset och inte behöva tänka på det nå mera.

Idag är jag ledig och börjat städa för att kunna sätta upp julgardiner och ljusstakar.
Men det går segt framåt, har just ingen lust till nå.
Finns ingen som helst julkänsla i år.

VART ÄR SNÖN?????

Men kanske känslan kommer om jag får fram lite saker!

Nattis rum har jag också storstädat, passade även på nu när hon inte är hemma att slänga en massa skit i hennes rum. Vart en hel del skrot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0