Fattig? Inte jag heller!!!

Idag på jobbet klagade jag till Linda hur fattig jag är denna månad....
2 timmar senare hade jag bränt 1200:- på impulsköp....

Oops så det kan gå!

Lämnade Nattis på cirkus & svängde förbi Skeer en sväng för att kika om jag hittade några ytterkläder till Nattis.
(Utförsäljning med billiga kläder i 3 dagar)

Jo då hittade en jacka till Nattis för 199:-, inte så dyrt tyckte jag...

Sen hittade jag ett underställ, väl behövligt till vintern till Nattis det med för 99:-, inte så dyrt tyckte jag...

Sen hittade jag strumpor till Nattis 10:-/st, inte så dyrt tyckte jag så det åkte ner några par...
Strumpor går det åt & är hon i behov av.

Sen hittade jag en tröja till mig 149:-, inte så dyrt tyckte jag...

Sen kikade jag vidare lite till & hittade en så himla snygg jacka som jag bara inte kunde motstå.
Tänkte för mig själv att köper jag den inte kommer jag att ångra mig...
Men den var inte så billig....
699:-.......Frågade dem vad den hade kostat annars.... Minst det dubbla fick jag till svar på Stadium....
Ja men då tänkte jag som så att det var inte så dyrt....

HA HA hur det kan gå!
Men drabbar ingen fattig :O




Kommentarer
Postat av: LiNdA

nej hoppsan så det kan gå... :o)

2009-11-03 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0