..........

Händer inte så mycket just nu...

Jobbar, jobbar & jobbar....
Flyttar, flyttar & flyttar....

Inte jag då men Jörgen flyttar ju hem till mig.
Men nu är allt hemma hos mig som ska hit.
Och på fredag kommer mäklaren och ska knäppa fler kort.
Så snart är det ute för försäljning :)

Han har redan en familj som är intresserade så kan gå fort detta.

Behöver göras en massa här hemma nu, för det står saker överallt.
Och då menar jag ÖVERALLT!

Har ialla fall fått iordning på en graderob idag.
Den på nedre plan som var full i Nattis ytterkläder.
Nu har jag rensat det, lagt undan det som var för smått och det som inte ska ha nu när det är vinter.
Så nu är det vinterkläder och skor i garderoben nedtill och upptill är det handdukar.

Känns skönt man fått gjort nå annat idag mer än jobba :)


På torsdag är det dax för Nattis att få sin vaccinationsspruta....

Hon får vara ledig dagen efter och vara hemma hos farmor medans vi jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0