Torsdag och ledig

Dagen börjad med att Nathalié skulle på dagis ett par timmar fast jag var ledig. Skulle få träffa den nya förskolefröken som hon ska ha till hösten. Jobbar nu på Stackmoraskola men börjar på Digerberget till hösten. Precis när jag ska till att åka hör B av sig och undrar om jag kan komma till Mora för att hämta henne. Lämnat in F:s bil på lagning. Så det var bara att fara dit efter lämning.

Sen for vi hem till mig och jag stoppa i en tvättmaskin sen vart det kaffe och lite kortspel. Sen var det dax att hämta Nathalié och skjutsa hem B och ner och handla. J beställde hemmagjorda hamburgare igår kväll.

Sen hem igen och ladda ny maskin, städa undan och fixa käk. Har tyvärr en massa kvar att plocka sen damsugning. Men det försvinner ju inte så bara fortsätta sen eller i morgon, har ju en dag till ledigt innan det är dags för att inträda jobb helgen.

S kom hit också, mamma skulle till Mora och han ville inte följa med. Så vi åt de jätte goda hamburgarna med pommes till. Nu väntar vi på mamma så ska hon få lite käk med, vart lite kvar.

På lördag blir det jobb sen blir det avskeds fest hemma hos föredetta arbetskamraten I-L som gått i pension. Hoppas på en lyckad, rolig och trevlig kväll. Och hoppas man kan hålla sig lite i kragen med alkoholen jag ska ju faktiskt jobba på söndag med.


Kommentarer
Postat av: LiNdA

vad du varit huslig idag..

å alkoholen lär vi hålla igen på båda två.. med tanke på det är tidig uppgång på söndag och jobb.. puh!!

men men.. vi vet hur de brukar gå, haha

2009-05-14 @ 22:15:27
Postat av: Ellie

Det kan ju vara väldigt stor risk att det kan bli lite för mycket, vet ju hur Ica:s fester frukar sluta. Vi får låta bli Hot Shoten så kanske det går vägen...

2009-05-15 @ 14:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0