Nedräkningen har börjat

Då har man avklarat ännu en dag på jobbet.
Jag är så himla trött idag efter helgen, jobb och fest.
Till helgen blir det en resa till Lofsdalen.
Nathalié far redan på onsdag med mormor.
Jag och J far upp på fredag efter vi slutat jobba.

Har börjat nedräkning till semester.
Bara 63 dagar kvar...
Inte så bara känns lite långt borta ändå.
Men tiden går fort.
Jag längtar sååå till semestern.
Jag vill bara vara...
Slippa tänka på att man ska upp på morgonen.

Sen efter semester är det slut på alla sovmornar.
Nathalié ska upp var eviga vardag för
att gå till förskolan.¨
Kanske man kan ta sig i kragen de dagar
man är ledig eller börjar sen med att ta
sig en promenad...
Men jag är nog lite lat av mig men ger man
sig f_n på det så kanske det går.

Kommentarer
Postat av: Malin

Äh, dom börjar väl 8.45 där uppe på Digerberget? Blir ju sovmorgon varje dag ändå :o)

2009-05-18 @ 21:12:19
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: LiNdA

Du får gå upp med henne till skolan.. då är promenaden redan påbörjad, och sen är det bara att fortsätta :o)

2009-05-18 @ 21:51:29
Postat av: Ellie

Jo de börjar nå sånt uppe på Digerberget så lite lite sovmorgon blir det ju jämtfört med andra skolor.

2009-05-19 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0