Lååånga dag

Usch vilken lång dag det varit idag.
Gick upp klockan 05.50, klockan halv sju for jag till dagis med Nathalié och kvart i sju var jag på jobbet. Jobbade till 15.15 sen var det bara att sitta kvar på jobbet för att invänta att klockan skulle bli fyra då hälften av oss på Ica skulle gå en säkerhetskurs. Den höll på till 19.00.
Efter att den var slut var det bara att fara hem till mamma för att hämta Nathalié, där låg det en lapp från dagis om att hon skulle till skolan i morgon och då skulle hon ha frukt med sig, så det var bara att fara ner på jobbet igen och handla frukt. For även förbi Nathaliés farbror med lite älghjärta som jag lämnat in för rökning. Sen ner till min mormor med lite saker. Hemma väl igen vid åtta tiden. Åt lite, lagade lite mat till matlåda i morgon och nu äntligen har jag kunnat satt mig för att ta det lite lugnt.

Ska kolla igenom lite på jotex och se om det finns något roligt.

Har förresten börjat komma lite växtlighet ute i mitt land :) Så inte helt misslyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0