Klart!

Då är jag färdig med det jag skulle göra igår men orkade inte göra klart. Känner mig sååå nöjd. Är ganska skönt att bara sätta sig efteråt och bara koppla av och inte behöva känne en massa måsten.

Beställde i söndags på NetOnNet en kombinerad DVD/Video även inspelningsbar och kan även spela in från DVD till VHS och tvärtom. Fick hem den igår och nyss har jag kopplat in den och ställt in allting, men det skätte sig nästan helt själv. Nu är det bara att se till att prova inspelningsfunktionerna nån dag så man har lite hum hur den funkar.

Så nöjd och belåten är vad jag är :)

Till kvällen blir jag ännu mer nöjd, jag, Nathalié och min underbaraste J ska äta Taccos, längesen jag åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0