Helgen

Helgen har bestått av jobb och crusing.

Jobbat lördag och söndag, på lördagen efter jobbet var jag iväg till A för att grattulera honom och där bjöd han på hamburgare eller korv och fruktsallad. Tog en korv bara hade ju stoppat i mig lite innan jag for ner.

Efter en stund kom L på sin MC och vi tog en sväng. Sen vart det cruising och lite Robinson tittande, var ju final. Och jag tycler fel person vann!!!

Min syster E ringde senare på kvällen och behövde hjälp med att få ett par skor till Mora där hon var på studentbal.  (Hon hade så ont utav skorna hon hade). Självklart så hjälte jag henne med det, for förbi mor och hämtade ett par och in med dem till Mora. Och så hade jag ju chansen att få se henne i balkläder, missade ju henne innan eftersom jag jobbade.

Under bilfärden somnade Nathalié så jag for hem och la mig, skulle ju upp och jobba och jag är inte pigg och ung längre fast man vill vara det. Behöver min sömn.

Här kommer lite smakprov på hur E såg ut.




Kommentarer
Postat av: grisN

Himla snygg schejj det där ;)

2009-06-03 @ 18:24:47
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0