Enda lediga dagen denna vecka

I dag är min enda lediga dag denna vecka och den har jag tillbringat med att dricka kaffe, pratat med L i telefon i nästan en timme. Har satt igång tvättmaskin och tagit reda på dill från landet. Börjar bli lite långt så dags att ta reda på det. Sparade lite så det blir krondill till kräftor om man behöver.

Om en timme kommer lillebror på cykel från skolan. Ska sova här inatt då mamma ska på fest i Mora med arbetskollegor. Var meningen jag och J skulle fara till Mora när han skutat jobba, troode han slutade klockan elva men har inte hört ett ljud från honom än och klockan är efter två nu.

Igår jobbade jag åt M på min lediga dag då hon behövde vara hemma med sin ny opererade katt. Men jag får ju vara ledig nästa fredag hela dagen istället :)

Imorgon är det cruising här i Orsa, ska bli kul att få se alla snygga bilar som glider fram och tillbaka på lilla Orsa. Är även final i Robinsson, mäste man ju bara se också.

Få se vad man ska göra resten av dagen förutom att tvätta som är så tråkigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0