Grattis Emma 19 år

Idag har vi varit och firat min kära syster Emma som fyllde 19 år den 24:e maj. Hon var bortrest på Island då hon fyllde så det vart lite försenat kalas.

HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG (i efterskott).



Åkte direkt hem från jobbet för att tilllverka en tårta till henne i överrasking.
Sedan for vi iväg ner till min mormor där hon skulle bli firad.
Vart bjuden först på mat sen tårta till efterrätt.
Hade gjort så stor tårta så när alla tio ätit var mer än hälften kvar.



I present fick hon en kombinerad lock och plattång som hon önskat sig.
Den första att prova på den vart mamma och alla tittade på...



Och så här vart hon...



Sen vart det min tur....



Så nu ska hon väl ändå bli fin själv till studenten:)
Som hon tar nästa fredag...

Kommentarer
Postat av: Emma.

ooh ;) haha tack tack :D Ja jag hoppas jag blir fin imorgon :)

2009-05-29 @ 18:25:13
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0