Beställningar.....

Måste ha sovit som en stock i natt, inte vaknat av J:s väckarklocka som man brukar höra vid fyratiden på morgonen. Helt otroligt jag sovit så hårt för igår när jag ätit mat efter jobb så sov jag hårt i en timme.

På jobbet idag har det varit mycket fram till lklockan tre. Varor att plocka sen har det varit beställning på beställning. N sjuk så har även fått göra kolonial beställning tillsammans med M som jag aldrig tidigare gjort så vi får se hur det kommer att se ut på lager på fredag. Skulle ha vart ledig torsdag och fredag men det sket sig måste ner och göra mjölkbeställning imorgon sen på fredag ska jag jobba för N hela dagen. Men det lär väl löna sig i slutändan... Nån extra dag ledigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0