Sovmorgon vad är det?

Åh äntligen lördag och ledig helg. Men riktig sovmorgon vad är det? Nathalié vaknade som vanligt kl 06.20 typ. Så det var bara att kliva upp och sätta på en film och ge henne lite frukost sen kunde jag krypa ner under täcket igen. Vred och vände på mig och suckade över att jag inte kunde somna om men Oops så vaknade jag med ett ryck och tittade på klockan den hade passerat 10. Så lite sovmorgon med en sväng uppe tidigt vart det i alla fall.

Nu blir det en tripp upp till Grönklitt med L och två barn. Lite pulka race inge skidor. Vet ärligt talat inte hur det skulle gå om man ställde sig på skidor igen (utför). Var typ 10 år sedan man stod på såna. Men hade varit himla kul att prova igen men det tar vi en annan gång kanskr i en backe med noll människor  :)


Kommentarer
Postat av: LiNdA

Jag vill också prova skidor igen.. men vart ska vi hitta backe UTAN folk??

2009-03-14 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0