Härliga soffa

Idag har jag varit lat. Vaknade och klev vid tio snåret. Åt lite frukost sen bänkade jag mig framför tv:n, var inte så mycket att se på till och börja med så slumra till lite då och då. Sen vart det damernas skidskytte, var inte så himla spännande då inte svenskorna låg så bra inför start. Sen skulle det dröja en hel timme till tills herrarna skulle åka. Slumra till igen och vaknade en bit efter start. Var inte spännande det heller. Tacka vet ja Björndalen han är helt otrolig ligger alltid i topp, slutade 2:a idag, helt klart godtjänt. Imorgon är det också skidskytte men då jobbar jag tyvärr så går miste om sista tävlingen. Helena Johnsson har stor chans att vinna hela världskuppen. Tycker det är så himla roligt vi har en sån duktig skytte tjej så det blir lite spännande emellanåt. Det var min förmiddag och halva eftermiddag det en ledig dag.

På sen eftermiddagen bjöd jag hit L och barnen på middag, vart totalt sex stycken. Bjöd på pommes och hamburgare med sallad till, var riktigt gott faktiskt. Brukar bara vara så där annars.

Kvällen kommer att bestå av soffan och Robinsson sen är det sovtime, ska upp och jobba i morgon på min lediga dag. Straffar sig efteråt när man bytt söndag. Men jag ska nog stå ut.

Kommentarer
Postat av: LiNdA

TAck för maten.. gott gott :o)

2009-03-28 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0