{~} {~} {~} {~} {~}

Idag känner jag mig inte alls så trött som jag känt mig i flera månaders tid. Kanske och hoppas det är för att jag slutat med mina mini-piller. Får se om det håller i sig. Men det är någon annan här hemma som är trött efter dagen. Satte på en film nyss åt Nathalié och nu sover hon som en stock på soffan. HA HA!!!

Var meningen vi skulle ha match i björnfight idag men det vart inte av, jag var ju dålig igår. Och min kära kompis som vi har match mot har urinvägsinflamation och tuppat av en sväng så nu hoppas vi på att det ska gå på torsdag istället.

MÅ BÄSTA KVINNA VINNA :)

Kommentarer
Postat av: LiNdA

japp på torsdag är jag sååååå laddad..

å jag måste sluta bli sjuk, låta andra röra mina tidningar.. gaah!! katastrof!! ha ha

2009-03-10 @ 22:17:32
Postat av: Ellie

Ja du Linda inte lätt heller att låta andra göra ens jobb...

2009-03-11 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0