Bilreparation

Idag har min bil blivit lagad, YIPPI !!!!

MIn snälla svärfar har reparerat min kära bil, behövde ju byta stötdämapre. Var in till Mora och köpte två stycken, gick på 2500:- Han kom och tog bilen när jag jobbade för att åka hem och meka. Efter några timmar ringde han mig och hade lite problem, behövde nya krängningstag eftersom de som satt där var helt sönderrostade. Så det var bara att fara in till Mora igen. Drog kortet och såg i displayen 750:- till.....
Inte roligt när man ser lönen försvinna och jag har inte ens betalat räkningar ännu och min hyra är inte att leka med. De har lagt på extra den här månaden på grund av hyreshöjning som började gälla i januari. Tro hur mycket det bli kvar sen? Jag får leva på vatten och bröd den här månaden.

Tyck synd om mig!!! Bjud mig på mat varje dag, frukost kan jag ta på jobbet. Sen kan väl nån vänlig själ komma med en slant  som jag kan göra nåt roligt med :)

TACK snälla H-G för hjälpen, kom billigare undan med din hjälp än att lämna in den på verkstad. Tur jag har dig :)

       

Kommentarer
Postat av: Malin

Men varför hade du med dig egna mackor till jobbet då? :o)

2009-03-27 @ 23:28:57
Postat av: LiNdA

Sjukt att de plussar på från januari.. så tycker jag inte man får göra.

apropå räkningar.. kanske ska göra mina också.. och jag har också bilgrejer att betala, suck!!

2009-03-28 @ 11:37:18
Postat av: Ellie

Malin:



Jo jag hade med mig sen kvällen innan, var ju bort och hade mackor med mig men åt aldrig upp dom. Och det var innan jag hade handlat allt. Det gjorde jag på torsdagen och fredagen.

2009-03-28 @ 19:38:05
Postat av: Ellie

Linda:



Gjorde mina idag, oj oj oj säger jag bara...

2009-03-28 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0