Besök på skolan

Har nyss varit och lämnat Nathalié på dagis, lite tidigare än vanligt denna dag. Hon ska gå iväg till skolan och titta eftersom hon ska börja förskolan till hösten. Har tjatat hela morgonen på mig om att hon ska íväg och kommer att missa det för jag klev aldrig upp. Men jag klev upp i god tid och när det närmade sig att vi skulle åka bad jag henne klä på sig men tror ni hon satte igån?! NEJ... Jag fick tjata och tjata... Kom ner i tid ändå...

Om en stund är det dax för mig att åka ner och jobba ända in på kvällning, det suger... Men man måste ju arbeta för att få ihop sin lön...


Kommentarer
Postat av: Emma

ni är ju för söta ^^

och väldigt lika :D hahaha

2009-03-18 @ 23:36:05
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0