Äntligen lite nytta gjort hemma

Nu så har jag gjort det jag skulle gjort ett bra tag, jag har städat upp i hela lägenheten och dammat o dammsugit. Tog många dar innan man kom till skott. Medans jag skulle städa alla rum så skulle Nathalié städa sitt. Jag höll på i säkert 3 timmar och när jag var klar tror ni Nathalié var klar med sitt rum?! Nej, det hade knappt hänt nånting där inne. Man blir så less, så det var bara att ta tag i saken och hjälpa henne. Tänk att det är så lätt för barn att dra fram och stöka till men så himla svårt att ta undan efter sig. Men jag känner mig nöjd nu i alla fall.

Efter städning tog jag tag i hennes 2 garderober, plocka ur varenda klädesplagg och la bort det hon inte använder och det hon inte kan ha längre. Det vart 3 banankartonger, vad hon växt sen sist jag gick igenom dom, ca ½ år sedan. Så efter det var det bara att gå ut på nät och passa på att beställa lite nya kläder och hade även 10% på HM:s barnkläder. Vart kläder både till henne och lite till mig.

Nu ska jag fara ner och träna lite bowling, märkte i sista matchen att man inte tränar. Det går ju INTE att spela längre när man lagt av med träning så bäst man sätter igång med lite träning igen.

Kommentarer
Postat av: JAG som snart ska möta dig i match..

Tycker faktiskt inte att du behöver träna något alls.. :o)

2009-03-05 @ 19:22:19
Postat av: Ellie

Jodå behövde jag verkligen nu vart jag iform igen, får se hur det går på tisdag dock... Det hinner ju ändras till dess...

2009-03-05 @ 20:25:53
Postat av: LiNdA

aah.. hoppas hoppas hoppas :o)

2009-03-05 @ 20:47:40
Postat av: Hillevi

Det är punkafton med Bäddsoffan brinner o några fler. Men jag tror jag skippar det. Får se om jag sitter hemma o tar nån öl eller om jag kanske åker in till Mora istället. Det visar sig.

2009-03-06 @ 14:34:32
URL: http://unnecessaryname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0