Söndag och segt

Idag var det meningen min far och tjej eventuellt skulle komma. Men de skulle bara komma om det inte regna.
Runt nio tiden ringde han och tala om tjejen Pia inte hade sovit i natt, har visst ont i ett ben som värkt hela natten och vädret var tydligen inte det bästa. Meningen var vi skulle åka och kolla på isbjörnarna vi fått här uppe i Grönklitt. Men inget besök denna gång.

Så dagen har jag spenderat med att ligga i sänge länge, vart ner och handlat lite. Städat Nathaliés rum som det inte gick att ta sig in i. Såg ut som ett bombnedslag, och då menar jag ett riktigt bombnedslag. Jag fattar inte hur man hinner stöka till så som hon kan. Jag vet när jag var liten då tog min mamma fram svarta sopsäckar och slänge allt i om jag inte städade. Men jag är ju så himla snäll och städar åt henne men måste verkligen göra nåt åt det hela med att hon ska börja hålla undan efter sig.

Nu ska jag laga lite mat till mig, Nathalié och Jörgen. Det blir korv i ugn med kokt potatis eller potatismos, har inte bestämt mig ännu men lutar åt moset. Men jag hatar att skala potatis.... Det kliar ända ner till fötterna när jag gör det. Tål inte potatisskal.

Sen fortsätter dagen med renbäddning i sängarna, har rivit ur allt ihopa så måste göras. SUCK!!!!

Var det bättre så Emma? Skrev HELA namnen...


Kommentarer
Postat av: grisN

Grattis ;) mycket lättare att läsa nu ^^

Dessutom så skriver du alltid Nathaliés hela namn men ingen annans :P haha

2009-06-07 @ 18:23:19
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan inte Jörgen skala potatis då?

2009-06-07 @ 20:09:03
Postat av: Ellie

Malin:



Jo det kan han men det tar ju sån tid då.... HA HA

2009-06-08 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0