Mitt land

Vart så glad idag när jag var ut och skulle vattna på min odling.
Salladen har jag ätit mycket av, har så mycket så fått lov att ge bort lite hinner inte med att äta upp det jag har.
Dillen har jag skördat en bit av och sått nytt och det börjar komma.
Persiljan börjar få fart också så snart går det att skörda den med.
Gräslöken lyckades jag inte med, finns nån klunga får se om den tar sig och blir lite mer.

Gurkan växer på sig nu för fullt.

Tomaterna bara ränner iväg...
Och idag upptäckte jag att det t.o.m kommer tomater på kvistarna med :)

YES, jag har lyckats...


Dill & Persilja


Tomat & Sallad


Tomater på tomatplantorna... :)


Gurka

Kommentarer
Postat av: grisN

tant ^^ hahaha

nej då :P du är duktig du!

2009-06-23 @ 22:52:10
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0