Midsommar

Vilken helg....

Som planerat så for jag ner till det berömda tältet på Ulasgatan på fredag kväll.
När jag kom ner var det dålig fart och en satt och sov i en fotölj och efter en stund rasa han in i sängen och nästa person hamna där... Inte JAG!!!!

Fredagen vart riktigt skoj, vin och Hot Shot om vartannat....
Gissa om jag mådde dåligt på lördagen när jag vakna till en sväng men behövde inte besöka ullrik, peppar peppar ta i träd. (Vissa andra behövde det ).
Vaknade till liv ordentligt och kom upp ur sängen klockan halv fyra på eftermiddagen. Sovit bort hela midsommardagen.
Midsommardagen vart det pizza på bykrog sen ner till tält igen, men denna gång gick det segt med alkoholen.
Vart inte mycket dricka men kom iväg på Udden i alla fall där vi lyssnade på Woddpjuks och EMD sen tillbaka till tält.
Gav upp ganska snabbt och fick skjuts hem.

Så idag har jag mått jätte bra och imorgon jobb igen. 4 veckor till innan semester.

Lite bilder från helgen:



Grillning, fläskfilé och bratwurst....



Jörgen, Linda och Steve som absolut också ville vara med på kort...



Besök hemma hos Linda:s föräldrar där de hade egen pizzaugn med egen pizzabagare, Micke...



Så här vart Rickards pizza....



Syrran kom ner till tält och självklart fick hon spela för oss, men tyvärr var hon hes så vart inte så mycket underhållning från hennes sida...



Olle och Steve som ligger och vilar en sväng....


Lite bilder från EMD...

 

 







Kommentarer
Postat av: grisN

schyssta bilder på mig smygfotarN ;) haha..

Jag hade gärna sjungit mer och bättre om jag kunde :P

2009-06-23 @ 22:56:41
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0