Jäkt och stress

I morgon tar min kära syster E studenten!!! :)

Så eftermiddagen har bestått av att koka potatis till potatissallad som jag lovat hjälpa mamma med. Eller egentligen är det ju E jag hjälper. Sen har jag fixat en efterrätt, mamma ska göra den andra. Lyxar till och har två stycken pga att jag inte tål så himla mycket och E ville ha jordgubbar och glass till efterrätt och jag kan så klart inte äta jordgubbar så jag har gjort en cheesecake.

Sen har E varit så vrång vad gäller bil att åka hem i. Hon har försökt fått tag på nån fin eller ett flak och tarktor. Har föreslagit flera gånger att hon får åka min fina fordcab men den duger inte....

Vid halv fyra frågade jag henne om hon fått tag på nån bil men nej...
Hon sa hon vägrade åka min då åker hon hellre vanlig bil...

Nu fick jag mess för en timme sen och hon ångrade sig och nu vill hon åka min ändå...
Så japp nu är det bara att fixa till den också. Så känner mig lite stressad.
Nattis är på kalas som slutar snart då är förhoppningsvis potatisen färdigkokt och vi kan åka och handla resten till salladen. Sen hem till mamma och försöka få in bilen i garaget så jag kan fixa till den, regnar ju ute nu och jag behöver städa ur den om hon ska få det fint :)

Men det blir nog bra till slut har ju hela kvällen och natten på mig om inte annat.

Hörs en annan dag så ska jag uppdatera hur det gick på studenten för henne. Hoppas jag får till nå fina kort med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0