Gårdagen i bilder

Emma kommit fram till tingshusparken med studenttåget....




Se så söt hon är både vuxen som liten.



Här for hon smaka whiskey, tror ni hon tyckte om det?

'

Runt runt i Mora hon åkte....



Sedan kom de nå tokiga personer med en present...'



Såg ju inte helt glad ut när hon fick presenten....
Jo då det vart hon....





Sedan vart det underhållning hela kvällen...
Gitarrspel och munspel.
O som sitter till höger var helt otrolig spelade gitarr samtidigt som han spelade munspel.

Dagen och kvällen vart helt lyckad med god mat och skön sång.

Kommentarer
Postat av: Emma.

Haha jag VART glad. men det syns inte för jag tomstirrar, trött som jag var :P

Har alltid undrat varför du aldrig skriver hela namnen när du bloggar :P

2009-06-06 @ 21:33:43
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vet inte varför jag inte gör det... Kanske ska förbättra mig med det... Så du förstår....

2009-06-07 @ 13:25:39
Postat av: Angelica

Hihi, du har inte sett A spela många ggr med andra ord. Han har alltid munspelsstälningen runt halsen när han spelar gitarr :) Vi har semester nu och är i säter 14-23/6 så är det nån dag du/ni vill/kan ses så är det bara att hojta till :)

2009-06-07 @ 23:04:11
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0