Fredag

På fredagen följde jag & Nathalié med svärmor & svärfar till Vålbäcken (ligger i Färnäs). Där är det en man som hållt på i 20 år med att bygga upp en söt liten by i timmer. Tyvärr så glömde jag telefonen hemma så vart inga bilder där, ångrar det stort för det var så himla vackert.

På kvällen vart det fiske igen men denna gång fick vi även med oss Pite & Ingher, jo Pate var med också. Vart ännu mera öring och aborre men nappa inte lika bra som dagen innan men helt klart nöjda ändå.

På förmiddagen lärde Jörgen mig kasta med flugspö och det provade jag på sen igen på riktigt och jag fick faktiskt en fisk med :)

Det ser så himla roligt ut att kasta med flugspö men det ser så himla svårt ut.
Det var jätte roligt men inte så himla svårt, var lite svårare när vinden låg på sen vart man lite slut i handen med att stå och veva fram och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0