Lofsdalen

Då är vi hemma igen efter en helg i Lofsdalen.
Jag, Jörgen, Nathalié, Linda med barn och Steve
som haft en härlig helg med fiske och mycket knott.
(Gick inte att vara ute på kvällarna pågrund av dem).


Barnen framför teven.


Jag


Linda som fiskar och knäpper kort på snö.


Jörgen


Steve


Fångsten som jag och Linda drog upp.
Killarna fick en liten öring (mindre än våra).
Bevisat att tjejer också kan fiska....

Linda var duktig på att sätta på mask på kroken och kasta i och meta.
Men sen när det satt en fisk på kroken vem var det som fick bryta nacken av den och ta ur kroken?
Jo det var jag det, så mycket kvar att lära.... :)

På vägen hem for vi förbi svärmor för att ge henne fisken till nyblivna kattmamman.


Så söta...

Kommentarer
Postat av: LiNdA

haha, jaja.. det gick ju inte bryta nacken av den, och på min tid, då bröt vi inga nackar, utan lät de ligga på backen.

men jag är ju amatören i detta gänget, ni är ju ute och fiskar ofta, not me!

:o)

men vi tjejer var ju bäst.

och fan vad snygga våra mössor är alltså, haha

2009-07-05 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0