Både bra och dåligt...

Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till SEMESTER!

På jobbet idag så lossna en bit av en lagning i tand. Var bara att ringa om tid det. Har hört det ska vara fullt och inga tider förrän i september. Men jag hade tur, ett återbud på torsdag, så då var det bara att ta den tiden. Bäst att fixa innan det börjar ila eller göra ont.

Efter jobb for vi till Hansjö för att kolla hur det gick med min ford, skulle komma delar till den idag.
Medans vi vänta på att Pite skulle komma hem igen så plockade Nattis smultron på strån.





Så efter ett tag kom Pite hem med ny vajer till koppling.
Han öppna och jämförde med den gamla. Verka inte vara samma :(
Men han gick och prova ändå. 5 minuter senare var den lagad :)

 
Nya vajern...


Gamla vajern...

Billigt och bra vart det :)
Min snälla svärfar fixa och betalade.
Ville betala själv men det fick jag bara för att jag fyller år snart :)

Så stort TACK snälla svärfar för hjälpen och att jag fick det utav dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0