Ännu en sjuk dag hemma!

Ännu en dag man varit hemma från jobbet för den förbannande förkylningen man dras med. Men i morgon ska ja ta nya tag och bege mig till jobbet.

Idag vaknade jag vid 9 tiden.
Har spenderat dagen med att ligga i soffan, sitta i soffan. Surfar lite och tittat tv.
Orkade laga till lite mat på dagen, men fick inte i mig så mycket så nu börjar det kurra i magen igen.
Nyss varit ut i landet och gett de stora plantorna vatten.
 
Fick hem Nathalié för några timmar sen. Hon har spenderat natten och dagen hemma hos sin mormor.
Tack mamma och svärmor för att ni hjälper mig när jag är helt orkeslös.

Hoppas jag orkar ta mig igenom dagen i morgon bara. Känner mig mycket bättre men har ju inte ansträngt mig speciellt mycket heller... Men jag får väl ta det lugnt om jag inte känner att jag orkar fullt ut i morgon. Bara att tippa i sig mera vatten som jag är så dålig på att dricka. Men har lyckats idag, druckit typ 2 liter vatten idag snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0