4:e semesterdagen

Idag har jag spenderat nästan hela dagen uppe i Hansjö för att städa ur toyotan och tvätta den in och utvändigt.
Fick hjälp av min älskade syster Hillevi som satt en del tid i pauserna inne vid kattungarna och vart förälskade i dem.
Sedan vid 17 var det dags att befinna sig på banken för att få lån till bilen som jag ska hämta i morgon.

Efter det kom killen upp och skrev på ägarbyte av min gamla älskade bil Corollan.
Så nu är den borta från mitt liv, Snyft Snyft.

Men i morgon har ja en annan bil :)

Ingen som ringt på forden nå mer än han som köpte toyotan.

Nu sitter jag hemma med min älskling och har det bara bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att allt har gått bra med bilhämtandet idag :)



Vi kommer till säter sista helgen i augusti nästa gång, nu får du lite tid på dig att planera in ett besök ;)



Kram

2009-07-25 @ 00:12:38
Postat av: Angelica

Hihi, glömde skriva i namnet i förra :P

2009-07-25 @ 00:13:19
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0