½ första semesterdagen

Då har mer än halva första semesterdagen gått.
Idag har jag varit slö hela förmiddagen men vid tolvsnåret tror jag klockan var så satte jag igång med att baka en "rör ihop kaka" för jag skulle få fin främmande av svärmor, svärfar och André.
De dök upp vid ett tiden.

Vid kvart över ett ringde Emma som behövde skjuts till jobbet i Mora. Skulle åkt med arbetskarater, men de dumma jävlarna (får man säga nu, blir så arg!) åkte ifrån henne utan att säga nå. Och ingen buss gick det åt henne så hon skulle komma i tid. Så jag satte mig i bilen och skjutsade in henne medans mitt främmande fick fika själv. Tog en hel timme fram och tillbaka till Mora tar max en halvtimme annars. Gissa om det var bilkö?!!!!

Nu sitter jag vid dator och kikar på bil. Jag är så himla sugen på att köpa en ny det kryper i hela kroppen. Hittade en massa Toyota Corolla i Örebro så dit skulle man åkt. Men jag kan inte åka själv måste ju ha nån med mig som kan nåt om bilar också. Ja ja jag får väl fortsätta drömma, men jag vill verkligen!

Så hur gör djur?

Detta kommer jag att fundera på ett bra tag nu....

Mina bilar som jag har är snart till salu bara jag hittar en ny, Fast forden kan jag ju sälja redan nu...
Inget väder för att åka den ändå nu så känns inge roligt :(

Hörs snart igen.... Kramisar

Kommentarer
Postat av: grisN

tack för stödet. jag är också arg. vilka idioter det finns ><

2009-07-20 @ 17:52:14
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0