Undran...

Idag har det gått två veckor sedan jag tog ett prov för min köldkörtel som jag tror det är något fel på. Hade inte fått något svar idag heller  (skulle ta 1-2 veckor) ringde ner till läkarstationen och fick då veta att jag var uppsatt på en ny tid för provtagning.
Mina prov jag gjort har försvunnit efter de blivit skickade... Vart har de tagit vägen? Denna sjukvård är inte sann...
Bara hoppas på att det sköts denna gång, jag vill inte gå och vara så här trött och irriterad som jag blir så lätt. Sen vore det ju bra ovh veta varför jag gått ner i vikt så fruktansvärt den senaste tiden, är det nåt med körteln eller är jag bara lycklig och kär? :-)

Kommentarer
Postat av: LiNdA

hmm..

om det beror på lycka å kärlek..

då vill jag oxå bli det :o)

fast iofs, är de körteln så kan jag ta det oxå..

bara jag får gå ner i vikt, utan större ansträngning, haha

2009-02-12 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0