Glasögon?

Då har jag gjort en synkoll. Var lite lite sämre men inget jag behövde byta glasögon för. Men hon sa till mig att använda de jag har speciellt när jag läser, tittar på tv och absolut sitter vid datorn. Så nu fick hon rätta till dem eftersom de skavde när jag använde dem och kunde bara ha dem en kortare tid.

J gjorde också koll, han vart helt chockad när han fick prova den styrkan han skulle ha, han såg det som var långt bort på ett helt annat sätt, men tror du han köpte några nu, NEJ.... Men han skulle verkligen behöva till älgjakten, kanske har ser lite älgar, HA HA.

Nu ska jag göra mig färdig för att åka ner på bowling och spela 2 matcher, de sista innan finalen. Få se om man får vara med och kvala....
Nathalié ska få vara med farmor och förhoppnings vis får jag sova själv en natt, inget barn som väcker en 7 på morgonen.

Kommentarer
Postat av: LiNdA

haha..

men varför köpte han inga när han väl var där?!?

hörru, blev du me i radion nå??

2009-02-19 @ 17:51:22
Postat av: Eleonor

Han var nog för snål, tycker det är lite dyrt. De hälsade till mig i radio bara, Ella igår....

2009-02-20 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0