Ännu en dag

Klockan ringde som vanligt idag kl 05.50 men kom jag upp, Nej det var nån som ville att jag skulle ligga kvar i sängen och mysa.... Låg kvar ett litet tag och Nathalié vaknade precis när jag kom upp. Kom ialla fall iväg i tid till dagis och sen ner till jobbet. Och där har det gått i ett kör idag, ingen rast ingen ro.... Jo då fick ta min lunch som jag skulle men sen har det varit fullt upp hela dan. Turister, ortsfolk ja alla har handlat. Sen hade man ett antal beställningar att göra, han klart allt till fem i fyra, (slutar klockan fyra).

Hämtade Nathalié på dagis och hon hade precis gått ner till hockeyrinken så hon fick åka en liten sväng. Spelade in henne i mobilen och tänkte lägga in här men datorn ville inte vara med på det. (Få se om jag kan få ordning på det sen, ska ni se en som kan åka skriskor).
Sen ner och storhandla (lön idag), och OJ sa jag när jag såg parkeringen på Ica, såg ut som en fredageftermiddag. Hur ska det inte bli resten av veckan....

Nu är det matlagning och tvättning kvar. Måste tvätta innan min tripp till Lofsdalen i helgen.

Hade hoppats på svar idag om mina prover, men icke sa nicke inget svar i brevlådan och ingen som har ringt. M håller på att tjatar om att jag ska ringa om det, få se om jag tar mig i kragen och gör det imorgon.

Nu snart ska vi äta den goda fyllda kycklingen jag gjort, så måste kolla till läget i ugnen.

Hej då för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, ringer du inte så tar det långtid innan du får svar. Helena hade skitdåligt blodvärde, ändå hörde dom inte av sig.

2009-02-25 @ 21:10:32
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: Malin

Och Eli...du knäppte kort på gubben(!) som ni valt ut och åt mig och dessutom så vrålade du MALIN när han kom in på jobbet. PINSAMT för oss båda eftersom ingen av oss var det minsta intresserade. Det gör inte jag. Men jag tycker att Linda ska flörta med den här, på sant. Han är sååå söt och trevlig och inte nån gubbe heller haha :)

2009-02-25 @ 21:20:40
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: LiNdA

ja idag får du ringa å kolla läget.. för både jag å Malin jobbar, så vi kan tjata båda två :o)

och jag och dejting..

nepp.. not gonna happend, evig singel :o)

2009-02-26 @ 00:13:51
URL: http://hypersunil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0